Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
-
O vindeiro xoves día 11 é festivo en Redondela, polo que non haberá recreos. O xoves día 18 será o derradeiro recreo virtual do curso, ...
-
Esta semana é a semana das Letras Galegas . Aquí tedes un vídeo que circula polas redes moi representativo da gran riqueza da nosa lingu...
Feliz cumpleaños,Ana.Que te lo pases bien en el piso,a ver si tienes algún regalito porque están las jugueterías cerradas.Yo pediré una colonia de esas que compra mi madre en el supermercado jajajajaja. Muchos besos por aquí,te echo de menos
ResponderEliminar